Шығыс Қазақстан облысы Жарма ауданы Шар қаласындағы
«Жарма технология колледжінде» студенттер арасында өтетін
«Үздік механизатор» сайысының
ЕРЕЖЕСІ
Сайыс арнайы пәндер бірлестігінің жоспарына сәйкес өткізіледі.
Өткізілетін орны: Жарма технология колледжі егіс алқабы
Өткізілетін күні: 2 маусым 2018 жыл
Сайыстың негізгі мақсаты:
Жарма технология колледжінде өтетін «Ең үздік механизатор» конкурсына шақырылған мекеме және шаруақожалықтарының басшыларының тізімі:
Сараптама комиссиясының құрамы:
1.Саршанов С.К.- Жарма технология колледжінің директоры
2.Нургалиев К – «Алғабас» шаруақожалығының төрағасы
3.Мукаев Д.С. – Оқу өндіріс шебері
4.Шамтуров И.И.- Жарма технология колледжінің шеберхана
меңгерушісі
Сайысты материалдық жабдықтау:
Сайыс бағдарламасы
Сайысқа келесі студенттер қатысады: Ауыл шаруашылығының шебері « Тракторист-машинист» мамандығы бойынша екінші және үшінші курс студенттері.
Жер жырту : уақыты 30 минут ең жоғарғы ұпай саны 100 ұпай.
Жұмыс шарттары:
Тапсырмаға қойылатын талаптар:
Бірінші жыртуға дайындалған жердің кемшіліктері болмай түзу, терендігі 10 см-ден аспау керек.
Сайысқа қатысушыларға тыйым салынады:
Жер жырту сапасын бағалау:
№ |
Бағалау көрсеткіші |
Ұпай |
1 |
Бірінші дайындық |
10 |
2 |
Соқаның жұмысқа дайындық сапасы |
10 |
3 |
Аударып жыртудың сапасы мен үстіңгі түрі |
10 |
4 |
Жер жырту тереңдігін сақтау |
10 |
5 |
Жер жырту үстінің түрі |
10 |
6 |
Түзу жыртылған жер |
10 |
7 |
Агрегаттың ақырғы жүру алдында жыртылмаған жер мөлшері және формасы |
10 |
8 |
Соқаның терендігің және көтерілу шегін сақтау белгісі |
10 |
9 |
Жер жыртудың шеткі бөлігін сақтау |
10 |
10 |
Жыртудың аударылу сапасы |
10 |
|
Жалпы ұпай саны |
100 |
Ұйымдастыру комитетінің құрамы:
Дузбаев М К – ӨОЖЖ директордың орынбасары
Скаков А К – аға оқу өндіріс шебері
Ахмолдин К М – оқу өндіріс шебері
Оразгалиев К К – оқу өндіріс шебері
Акшалов С А – оқу өндіріс шебері
Калиев С К – оқу өндіріс шебері
Сабақтың тақырыбы: Тіскебасарларды дайындау.
Сабақтын мақсаты:
Білімдік: Оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып, ашық және жабық тіскебасарлар, канапе дайындап үйрену. Білім сапасын көтеру мақсатында, студенттердің өзіндік жұмыс жасауына жағдай туғызу.
Тәрбиелік: Өндіріс орындарына еңбек сүйгіш, кәсіби білікті, тапқыр да, өнерлі өз маманының шеберін дайындау. Оқушылар бойына эстетикалық талғамдылықты, тәрбиелеу. Шығармашылық мүмкіндігін арттыру, өз күшіне сенуін қалыптастыру.
Дамытушылық: Болашақ маманның шығармашылық біліктілігін, ойлау қабілетін, тағам дайындауда қызығушылығын арттыру, өздігінен шұғыл түрде шара қолдану біліктілігін дамыту. Логикалық ойлауды, еске сақтау қабілетін, көпшілік ортада өзін-өзі ұстау қасиетін дамыту. Өздігінен ізденуді қалыптастыру.
Пәнаралық байланыс:
1.Тағам дайындау технологиясы: тақырып:«Салқын тағамдармен тісбасарлар»;
2.Еңбекті қорғау: тақырып: «Құрал-жабдықтармен жұмыс кезіндегі техника қауіпсіздігі», «Электржабдықтарымен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік нұсқаулығы»;
3.Қоғамдық тамақтану кәсіпорындағы жабдықтар: тақырып: «Нан кескіш машина».
4.Тамақтану физиологиясы, санитария және гигиенасы: тақырып:«Тағам дайындау технологиясы кезіндегі санитарлық талаптар мен тамақтандыру кәсіпорны жұмыскерлерінің жеке бас гигиенасы»;
5.Қоғамдық тамақтанудағы есеп және калькуляция:тақырып:«Шикізатты есепту».
Сабақтың түрі: Тәжірибелік.
Педагогикалық технологиясы: Ақпараттық-презентация көмегімен сабақты илюстрациялау, электронды және коммуникациялық технологиялар.
Сабақтын көрнекілері: Буклеттер, плакаттар, технологиялық карталар, оқулықтар, үлестірме материалдар, слайдтар.
Құрал-жабдықтар: Тоңазытқыш, үстел таразысы, өндірістік үстелдер, көкөніс турағыш.
Ыдыстар: Тақтайлар, пышақтар, тәрелкелер, табалар.
І. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)
1.Топ оқушыларымен сәлемдесу;
2.Оқушыларды түгендеу; кезекші рапорты.
ІІ. Кіріспе нұсқама (40-45 мин)
1.Өткен тақырыпты қайталау. (Салқын тағамдар мен тіскебасарлар бойынша сұрақ-жауап алу) 5 минут.
2.Жаңа тақырыпты хабарлау. Сабақтың мақсатымен таныстыру 10 минут.
3.Жұмыс орнындағы техника қауіпсіздігі 5 минут.
5.Жана тақырыпты бекіту 5 минут.
8.Сабақты қорытындылау 2 минут.
9.Бағалау, үй тапсырмасын беру 3 минут.
Ұйымдатыру кезені 3-5 минут: Зертханаға кіріп оқушылармен амандасып, зертхана тазалығына мән беремін, оқушыларды түгендеймін, оқушылардың киімдері санитарлық талаптарға сай келетіндігін тексеремін.
Үй тапсырмасын тексеру 5 минут:
Тіскебасар тарихы
«Тіскебасар» - сөзі неміс тілінен аударғанда «нанға жағылған май» деген мағына береді. Негізінде бұл өнімді, дәл осылай қысқа да нұсқа сипаттап беруге болады.
Көптеген беделді ғалымдар, тісбасарды Еврейлер ойлап тапқан деп есептейді. Пасха мейрамын мерекелеу кезінде, жиі нанға май кейде бал жағатын болған. Даниялықтар өз мемлекетін тісбасарлар отаны деп есептейді – олар оны пияз бен қақталған балықтан дайындайтын. Ал олардың көршілері шведтер өз кезегінде, тісбасарды атақты «швед үстелінің» негізгі жолдасы дегенді басқа алып, біріншіліктен үмітті.
Ағылшындықтар тісбасарларрдың шығу тарихын бірнеше сағат бойына нан бөліктерін жеп, ортасына маймен жағылаған ет салып тамақтанатын ашқарақтылығымен ерекшеленген Джон Сэндвичпен (тегінің өзі айтып тұрғандай) байланыстырады.
Тіскебасарларды майлап тапқан ұлы польшалық астраном, математик - Николай Коперник деген ойлар да бар екен. Бұл жағдай таңқаларлықтай болғанмен, 1954 жылы болған шынайы құжатталған тарихи деректер бар. Коперник Ольштын қаласындағы сарайда комендант болып қызмет атқарған. Қала тұрғындары Германиялық әскери-діни орден иесі Тевтонский бастаған жаулаушыларға қарсы көтеріліске шықты. Сарайда қамалып қоршаудан босауды ұзақ күтуге тура келді. Шектеулі жерде, адамдардың көптеп қоныстануына байланысты, аурулар мен эпидемиялар тарай бастады. Коперник адам өлімін азайту жолын тапты. Оның бұйрығымен, белгіленген азықтармен тамақтанатын бірнеше топтар іріктелініп алынды. Эксперимент нәтижесінде, тамақтану рационынан нан алынып тасталған топта ауру адам болмады. Сөйтсе, нанды тарату кезінде, адамдар нанды жиі лас жерлерге түсіріп алатын болған, кейін оның бетін қағып тұтына берген. Коперник нанның бетіне май жағуды бұйырды, түсіріп алған нанның ластанған бөлігін маймен қоса кесіп алып қалған бөлігін тұтынуға болатын. Осыдан кейін эпидемия тоқтады.
Тіскебасарлар әлем бойынша тез тарап кетті. XX ғасырдан бастап, олар барлық асханаларда, буфеттерде, тамақтану орындарында көптеп кездесе бастады. Тіскебасарлар танымалдылығының құпиясы жеңіл: оны тез дайыдауға болады, дайындау технологиясы оңай. Өмір ағымы тез бола бастады, ал қоғамда бос уақыт азая берді, сондықтан осындай тез дайындалатын тағам ортада орын алды.
1.Өткен тақырыпты қайталау:
Теория сабағында сіздер ашық тіскебасарлар , жабық тіскебасарлар, канапе және басытқы тіскебасарларды өттініздер оны қайталап алайық.
Ашық тіскебасарлар. Олар өз ішінде жай және күрделі бола алады. Жай тіскебасарлар азық-түліктің бір ғана түрінен дайындайды, мысалы май қосылған, ірімшікпен, шұжықпен және т.б. ақ сопақ нанды көлденең 1 см қалындықпен (30-40г) бөлікшелеп үстыне алдын ала дайындалған азықты қояды.
Күрделі тіскебасарлар түрі мен дәмі жағынан үйлесімді бірнеше азық-түлік түрлерінен дайындайды.
Жабық тіскебасарлар (сэндвичи).Сэндвичтерді жолаушыларға қызмет көрсету кезінде, демалыс орындарында демалушыларға және т.б. ұсыну үшін пайдаланады. Оларды (салмағы 40г) тоқаш нандардан немесе нанның екі тілімінің ортасына азық-түлік салып дайындайды.
Басытқы тіскебасарлар. Басытқы тіскебасарлар дайындау үшін, қалыңдығы 0,5 см қуырылған наннан немесе қыздырылған қатпарлы қамырдан дайындалған тартинкаларды пайдаланады. Нанның тілімдерінің формасы әр түрлі болуы мүмкін: тікбұрышты, дөңгелек, ромб, гүлді, жұлдызша және т.б.
Канапе- бұл басытқы тіскебасарлардың кішкентай көлемдегі бір түрі, олар бірнеше қатардан тұрады. Оларды әр түрлі азық-түліктерден дайындайды: сары май, шұжық, шошқаның сан еті, брынза, балқытылған ірімшік, асылған жұмыртқа, майшабақ, түрлі паштеттер, көкөністер. Канапе тәтті де болуы мүмкін: джем қосылған, тосаппен, жеміс-жидектерден. Канапелерді вазаларда немесе табаларда ұсынады, оларды бір қабатты етіп тізіп орналастырады.
Орындалу мерзімі
Тіскебасарлар үшін туралған азық-түліктерді 30-40 минут сақтайды. Тіскебасарлар балғын және дәмі мен иісі сіңген болу үшін оларды ұсынар алдында дайындайды және оларды 30 минуттан аспайтындай уақыт аралығында бетін пленкамен жауып 4-8°С температурада сақтайды. Ұсыну темпертурасы 10-12°С.
Енді өткен тақырыпты бекітіп қайталау ұшін келесі сұрақтарға слайд арқылы жауап берініздер:
1.Ашық тіскебасарлар өз ішінде нешеге бөлінеді?
Екіге ол жай және күрделі, Жай тіскебасарларды азық-түліктің бір ғана түрінен дайындайды, мысалы май қосылған, ірімшікпен, шұжықпен және т.б.
Күрделі тіскебасарлар түрі мен дәмі жағынан үйлесімді бірнеше азық-түлік түрлерінен дайындайды.
Оларды (салмағы 40г) тоқаш нандардан немесе нанның екі тілімінің ортасына азық-түлік салып дайындайды.
Басытқы тіскебасарлар дайындау үшін, қалыңдығы 0,5 см қуырылған наннан немесе қыздырылған қатпарлы қамырдан дайындалған тартинкаларды пайдаланады.
Канапе бірнеше қатардан тұрады. Оларды әр түрлі азық-түліктерден дайындайды: сары май, шұжық, брынза, балқытылған ірімшік, асылған жұмыртқа түрлі паштеттер, көкөністер. Канапе тәтті де болуы мүмкін: тосаппен, жеміс-жидектерден.
Қауіпіздік ережесіне нұсқау:
Адамның ең басты байлығы ол оның денсаулығы. Сол үшін өндірістік сабақтарда қауіпсіздік ережесін ұмытпаныздар.
Қауіпсіздік ережесін мұқият сақтауға естен шығармау керек. Кез келген апат себептерді пышақпен дұрыс қолданбағанмен болады сол ұшін дұрыс қайралмаған пышақпен жұмыс істеуге болмайды, және пышақтын сабы тайғақ болса ондай пышақпен қолдануға болмайды. Пышақты шикізат ішінде, жуу орындарында қалдыруға болмайды.
Енді слайд бойынша қауіпсіздік ережесін бекітеміз:
1.Аспаздың санитарлық киіміне қойылатын талаптар.
Таза, ұқыпты және ыңғайлы болу керек
2.Пышақпен жұмыс істегенде қауіпсіздік әдістер.
Пышақты сабынан дұрыс ұстап жұмыс істейміз, пышақты шошайтып, қарама қарсы адамға шошайтып, немесе бұлғандатуға болмайды.
3.Кесу тақтайды не ұшін танбалайды
Тиісты тағамды белгіленуі бойынша сол тақтайда орындау үшін.
4.Жабдықтарды қалпына келтіралмай қалған кезде сіздердін іс әрекеттерін:
Жұмысты тоқтатып, ақаулық туралы өндіріс шеберіне хабарлау керек.
Қауіпсіздік журналға қол қойдырамын.
Қолымызды жуып, құралдарды дайындап жұмыс орындарымызға жайғасамыз.
Жұмыс орнымыз дайын болса, іске сәт!
Іс-тәжірибелік сабақ кезені 10 минут.
Тіскебасарларды дайындауға көрсетемін.
Өқушыларды 4 топқа бөліп тісбасарларды дайындауға, сәндеуге, әсемдеуге көрсетуге тапсырма беремін.
Тапсырма орындау барысында сұрақтар қоямын.
1.Өткен тақырыпты қортындылау, жұмыста жіберілген қателіктерді атап өту.
Тіскебасарлар жоғары құнарлыққа ие. Оларды жолда жүргенде, көкке шыққанда, демалыс орындарында және үйде жұмысқа немесе оқуға асыққан кезде өте ыңғайлы.
Жақсы, сонымен біз бүгінгі өткен сабақта танысқан тіскебасарларды
қайталап, еске түсірдік. Тіскебасарлардың түрлерімен, тағамдық құндылығымен таныстық. Дайындау тәсілдеріне байланысты ашық, жабық, басытқы (канапе) түрлері бар екендігін білдік. Ең бастысы оларды дайындаған кезде азық-түліктердің дәмі үйлесімді болуын ескерген жөн.
2.Өте жақсы жұмысты көрсету. Оқушылардық жұмысын бағалау.
3.Келесі сабақтық тақырыбын хабарлау.
4.Кезекшілер жұмыс орнын жинастырады, технологиялық карталарды жинап ө/о шеберіне тапсырады, көрнекіліктерді жинастырады..
1.Өткен материалдарды қайталау, дайындап үйренген тісбасарларды үйде ата- аналарыңызға дайындап, олардың пікірлерін есте сақтау. Сабақ барысындағы қателіктерді жою масқсатында үйде қайталап әзірлеу.
2.«Тіскебасар дайындау технологиясы» тақырыбында технологиялық-сызбасын құрастыру.
«Ет пен балықтан дайындалатын салқын тағамдар» тақырыбында ізденіс жұмыстары.
Қосымша №1
Технологиялық карта №1
«Ет және гастраномдық өнімдерден тіскебасар»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
1 |
Жартылай сүрленген шұжық
|
40 |
41 |
Қалыңдығы 0,7-1см етіп туралған нанның бетіне май жағылады, үстіне жіңішке етіп кесілген гастраномдық өнімді (жартылай сүрленген шұжық) қоямыз. Бутербродты аскөкпен, ақжелкенмен әсемдейміз.
|
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
2 |
Сары май
|
10 |
10 |
||
3 |
Нан
|
30 |
30 |
||
|
Шығымы |
|
80 |
Технологиялық карта №2
«Қара және қызыл уылдырықтан тіскебасар»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
1 |
Уылдырық
|
20,4 |
20 |
Қалыңдығы 0,7-1см етіп туралған нанныңтөбешік етіп уылдырықты салады. Уылдырықты маймен әсемдейді.
|
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
2 |
Сары май
|
2 |
2 |
||
3 |
Нан |
30 |
30 |
||
|
Шығымы |
|
52 |
Технологиялық карта №3
«Шпрот қосылған ыстық тіскебасар»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
1 |
Шпрот |
32 |
30 |
Қалыңдығы 0,7-1см етіп туралап, противеньге саламыз, нанның бетіне шпроттарды қоямыз, үстінен алдын ала үккіштен өткізілген қатты сырды себеміз. Дайын бутербродтарды 1800 С –та 10-15 минуттай қыздырамыз |
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
2 |
Қатты ірімшік
|
15 |
15 |
||
3 |
Нан
|
30 |
30 |
||
|
Шығымы |
|
75 |
Технологиялық карта №4
«Сендвич»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Сендвичке арналған тоқаш нан |
150 |
150 |
Сендвичты дайындау үшін, арнай тоқаш нанады ортасынан бөлеміз, нанның астыңғы бөлігіне майонез жағылады, оның үстінен қақталған шұжықты жіңішкелеп дөңгелектше түрінде турап тізіп шығамыз, тұздалған қиярды дәл солай, шұжықтың бетінен қоямыз, жүгеріні себеміз, ірімшікті жұқалап кесіп үстінен саламыз да, тоқаш нанның екінші бөлігімен жабамыз. Әсемдік үшін салат жапырағын пайдаланамыз.
|
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
|
2 |
Майонез |
40 |
40 |
|||
3 |
Салат жапырағы |
10 |
10 |
|||
4 |
Қақталған шұжық
|
72 |
70 |
|||
5 |
Тұздалған қияр
|
32 |
30 |
|||
6 |
Ірімшік
|
72 |
70 |
|||
7 |
Жүгері
|
25 |
20 |
|||
|
Шығымы
|
|
|
|
390 |
|
Технологиялық карта №5
«Гамбургер»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Гамбургерге арналған тоқаш нан |
100 |
100 |
Гамбургер дайындау үшін, арнай тоқаш наның ортасына бөлеміз, нанның астыңғы бөлігіне майонез жағылады, оның үстінен котлетті саламыз, бетінен салат жапырағын қойып, оның бетіне дөңгелекшелеп жіңішкелеп кесілген қызанақты қойып, үстінен тұздалған қиярды салмыз да, нанның екінші бөлігімен үстін жабамыз. |
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
|
2 |
Котлет |
70 |
70 |
|||
3 |
Салат жапырағы |
0,5 |
0,5 |
|||
4 |
Майонез |
25 |
25 |
|||
5 |
Қызанақ |
10 |
10 |
|||
6 |
Тұздалған қияр |
10 |
10 |
|||
7 |
Шығымы: |
|
|
|
220 |
|
Технологиялық карта №6
«Хот-дог»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Ход-догқа арналған тоқаш нан |
100 |
100 |
Ход-догқа арналған тоқаш нанды ортасынан жартылай кесіп, ортасына майонез жағамыз, сосиска саламыз да бетін кетчуппен әсемдейміз. |
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
|
2 |
Майонез |
10 |
10 |
|||
3 |
Кетчуп |
10 |
10 |
|||
4 |
Сосиска |
70 |
70 |
|||
|
Шығымы: |
|
|
|
190 |
|
Технологиялық карта №7
«Донер»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Лаваш |
120 |
120 |
Лавашты жазып, ортасынан тауық етін саламыз, майонез жағып бетіне фри салып, тұздалған қиярды дөңгелектеп турап бетіне тізіп қоямыз, қызанақты дөңгедлектеп турап бетіне қоямыз. Кетчуп жағып лавашты ораймыз. Донер дайын. Донерді ұсынарда пресстейді және микротолқынды пеште қыздырады. |
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт
|
|
2 |
Тауық еті |
100 |
100 |
|||
3 |
Қуырылған картоп (фри) |
50 |
50 |
|||
4 |
Тұздалған қияр |
40 |
40 |
|||
5 |
Қызанақ |
40 |
40 |
|||
6 |
Майонез |
25 |
25 |
|||
7 |
Кетчуп |
25 |
25 |
|||
|
Шығымы |
|
|
|
400 |
|
Технологиялық карта №8
«Жемістерден канапе»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Банан |
10 |
10 |
Тілімшелерге туралған банан мен кивиді, винограды бірінің үстіне бірін қойып шпажкамен біріктіреміз.
|
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт
|
|
2 |
Киви |
10 |
10 |
|||
3 |
Жүзім |
10 |
10 |
|||
|
Шығымы |
|
|
|
30 |
|
Технологиялық карта №9
«Пісірілген тауық етінен канапе»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Бидай наны |
100 |
100 |
Нанды жіңішкелеп кесіп, майонез жағып үстінен туралған тауық етін қойып оның үстінен саңырауқұлақтарды,оның үстінен қиярды қойып барлығын шпажкамен біріктіреміз. (Біріктіру үшін түрлі түсті шпажканы пайдаланамыз) |
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
|
2 |
Тауық еті |
70 |
70 |
|||
3 |
Саңырауқұлақ |
50 |
50 |
|||
4 |
Тұздалған қияр |
50 |
50 |
|||
5 |
Майонез |
15 |
15 |
|||
6 |
Шығымы: |
|
|
|
285 |
|
Технологиялық карта №10
«Көкөністерден канапе»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Бидай наны |
100 |
100 |
Наны жіңішкелеп кесіп, май жағып үстінен туралған болгар бұрышын қойып оның үстінен ірімшік, оның үстінен қиярды қойы, жоғарғы бетіне зәйтүн майын қоямыз барлығын шпажкамен біріктіреміз. (Біріктіру үшін түрлі түсті шпажканы пайдаланамыз) |
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
|
2 |
Болгар бұрышы |
25 |
25 |
|||
3 |
Қатты ірімшік |
30 |
30 |
|||
4 |
Зәйтүн |
0,5шт |
5 |
|||
5 |
Қияр |
25 |
25 |
|||
6 |
Сары май |
15 |
15 |
|||
|
Шығымы |
|
|
|
200 |
|
Технологиялық карта №11
«Жемістерден канапе»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Алма |
10 |
10 |
Мандариннің бір түрін, тілімшелерге туралған киви мен алманы бірінің үстіне бірін қойып шпажкамен біріктіреміз |
Дайын тіскебасар әсемделген болуы шарт |
|
3 |
Киви |
10 |
10 |
|||
4 |
Мандариннің бір түйірі |
15 |
15 |
|||
|
Шығымы |
|
|
|
35 |
|
Технологиялық карта №12
«Жемістерден канапе»
№ |
Азық-түлік атауы
|
Брутто
|
Нетто
|
Дайындау технологиясы
|
Өнімнің сапасына қойылатын талаптар |
|
1 |
Ірімшік |
15 |
15 |
Тілімшелерге туралған ірімшік және алмұрт. Ірімшік, жүзім, алмұртты шпажкамен біріктіреміз. |
Тіскебасарлардың дәмі, түсі және иісі қолданылған азықтарға сәйкес болуы тиіс |
|
2 |
Жүзім |
10 |
10 |
|||
3 |
Алмұрт |
15 |
15 |
|||
|
Шығымы |
|
|
|
35 |
|
Дайын тіскебасарлар сапасына қойылатын талаптар: